SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, September 11, 2012

rumah terbuka masakan kelantan.




hari ahad yang lepas, cik zira pergi rumah terbuka kawan bik moi dekat rumah bik moi. kawan bik moi tu orang kelantan, menyewa kat sini. jadi, juadahnya masakan kelantan lah. tu yang sedap tu. sesekali kan. selalu nak makan beli je dekat pasar malam.


macam-macam ada. tapi, cik zira makan nasi kerabu dan laksa kelantan. sedap. banyak cik zira makan. ayam goreng garing panas-panas pun sedap. nyum nyum.






siap tapau ayam goreng garing tu dengan tisu 2 ketul bawa balik umah. sambung makan kat umah. hehe


dah nak dekat habis raya kan tak lama lagi. kalau ada jemputan rumah terbuka lagi makan sedap-sedap kan best. ^___*





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 10 september 2012 3.30 p.m.

2 comments:

~♥ iella ♥~ said...

suka gila nasi kerabu.. nyam..nyam.. i like.....

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...



yup,suka jugak. sume makanan sedap suka!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails