SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, October 8, 2012

bila perut semakin membesar



kalau 4-5 bulan perut cik zira masih dapat disembunyikan lagi, sekarang di bulan keenam ni perut dah nampak dah. si baby nak membesar. semoga membesar dengan sihat. tapi, pergi kerja masih boleh pakai baju kurung lagi. cuma dah ketat di bahagian perut lah. pakai kain pun atas perut. hehe


jadinya, bila perubahan berlaku macam ni, segala pakaian dalam dan baju seluar pun kenalah beli baru sikit untuk persediaan perut yang akan membesar lagi.


yang dalam-dalam dah beli. tshirt dengan seluar pun dah beli. beli masa hari isnin lepas dekat jusco. murah sangat. legging lady like 2 helai RM 25. tshirt 3 helai RM 30. manalah tak beli kan. suamiku yang tolong pilihkan. lepas tu seluar slack bergetah ladylike 50% jadi harga RM 40 cik zira beli dua. cantik dan sedap pakai. itu boleh pakai gi jalan dengan gi kerja.


 paper bag yang comel

baju dan seluar baru



cukuplah rasanya baju seluar untuk cik zira. dah tak payah shopping lagi. pakai mana yang ada. tunggu suamiku balik JB lagi bulan depan shopping sikit barang untuk si baby. ada expo mum & baby dekat danga city mall. tapi tak berkesempatan nak pergi. huhu. takpelah, shopping sama-sama dengan suamiku lah nanti.


p/s tak tunjuk gambar perut cik zira kan? nanti ea




~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 3 oktober 2012 9.14 a.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails