SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, October 7, 2012

printer baru




kalau dulu printer lama warna putih, kali ni printer baru warna hitam. nampak kacak sedikit. printer pertama beli sendiri masa belajar dulu, rasanya tahun 2005 beli. dah lama sangat. masa beli tu murah je RM 199 ada scanner semua lah. jenama Lexmark. tapi, ink catridge dia mahal dan susah dah nak dapat sekarang.


jadinya, cik zira mengambil keputusan untuk membeli sahaja printer yang baru. beli pun dekat tesco je. suamiku temankan isnin hari tu. nasib baik suamiku ada sebab berat jugak nak ngangkat printer tu. harga pun sama macam beli printer lama dulu, RM 199. jenama canon pixma. tengok ink catridge dia pun mahal jugak, tapi takdelah semahal lexmark dan senang nak dapat. 





sekarang dah ada printer baru. kerja kssr banyak nak diprint. tu yang nak tak nak memang kena beli printer baru. cumanya, sampai sekarang tak guna lagi sebab tak install lagi cdnya. printer suma dah buka dah siap pasang dah. tunggu nak rasmikan je.





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 3 oktober 2012 9.05 a.m.

2 comments:

cik chinta said...

nk jimat ink pasg catridge luar tu. mmg berbaloi

noraini said...

kite pon nak jugak printer. tapi tunggu nanti la. thanx bagi idea :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails