SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, October 20, 2012

chenta hati 2 belanja ais krim




chenta hati 2 balik bercuti di umah atok dari isnin sampai jumaat. jumaat pagi dah balik kem sebab dorang sume kena balik lumut dah sebab konvo dah habis.


dapatlah luangkan masa beberapa hari dengan chenta hati 2 yang memang payah nak jumpa ni. kali terakhir jumpa syawal hari tu. lepas ni lagilah susah sebab dah masuk kerja balik nek kapal.


cik zira ni sejak ada si baby, suka sangat makan ais krim. kalau boleh hari-hari nak makan ais krim. jadi, kebetulan chenta hati 2 balik, kakak MERAH ni memang suka paksa dia belanja. haha. kalau tak paksa, dia tak belanja pun. tak merasalah duit gaji dia.


minta nak makan tutti fruti.rabu malam lepas isyak pergi kebun teh kejap beli bawa balik. amek yogurt je semata sebab balik rumah dah ada milo cereal tu. nak letak banyak mana pun boleh.






cik zira amek semua perisa yogurt yang ada. tapi banyak dah habis sebab dah malam. lepas tu kombinasi yang tak berapa nak hebat sebab pandai pergi campur semua sekali. tapi tetap licin jugak makan.


terima kasih ye chenta hati 2. walaupun terpaksa belanja. hehe





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 18 oktober 2012 9.20 a.m.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails