Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

CIK ZIRA DI SINI JUGAK!!


keek : ierazira27
instagram : hazirah27
youtube : ierazirared
whatsapp/viber/tango : 012-7962386

Saturday, November 24, 2012

Hadiah Hari Lahir buat suamiku.



birthday suamiku 17 november, sabtu lepas. dia surprise kan cik zira sampai JB 18 november malam, ahad lepas. dapat lepaskan rindu hampir 2 bulan tak bertemu dengan suamiku bila suamiku balik JB. walaupun sekejap sahaja, ahad malam sampai pagi rabu dah balik penang semula, namun sangat bermakna bila dapat luangkan masa bersama.


cik zira belikan perfume untuk suamiku. tapi sayang sangat. disebabkan kejadian yang tak dapat nak dielakkan, perfume tersebut jatuh dan pecah. sayang betul. terduduk cik zira tengok perfume tu melimpah atas lantai. suamiku sempat pakai 3 kali je. takde rezeki. huhu





belanja suamiku makan malam masa isnin malam tu. makan sampai kekenyangan dua orang laki bini ni.


cik zira belikan baju dengan seluar dekat Padini je tambahkan koleksi baju suamiku nak dipakai.





itulah hadiah cik zira untuk suami cik zira sempena hari lahir dia ke 26 tahun. walaupun tak seberapa, tapi cik zira akan selalu doakan yang terbaik untuk dia sebab dia suami cik zira walau apa pun.


aduh, bila cerita pasal suami ni, terus rindu sebab dah jauh balik macam biasa. kan best duduk sama, hari-hari dapat jumpa, huhu. bilalah agaknya nak sampai masa tu...




~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 21 november 2012 5.25 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails