SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, December 7, 2012

makan kat umah dah sedap, buat apa makan kat luar kan.



cik zira sangat beruntung dan sangat-sangat bersyukur duduk dengan atok dan bik ani sejak arwah mak meninggal. atok dengan bik ani memang jaga cik zira dan adik-adik dengan sangat baik. hanya Allah yang dapat membalas jasa keduanya yang memang cik zira dan chenta-chenta hatiku hormat keduanya dan keduanya adalah orang penting dalam hidup kitorang.


dan setiap hari, cik zira akan makan makanan yang semuanya sedap-sedap. sebab itulah memang cik zira jarang makan dekat luar. pergi kerja pun bawa bekal. bik ani adalah chef terhebat buat cik zira. dia pandai masak apa pun dan semua pun sedap. semua pun cik zira makan.


dan cik zira persembahkan antara lauk sedap masakan bik ani makcik kesayangan cik zira ni pada minggu lepas hari khamis tak silapnya. ada 3 lauk hebat!


 ikan sweet sour

 sup sayur campur dengan telur puyuh

the best ever : sambal tumis petai ikan bilis



sedap kan kan? paling syok tak lain tak bukan sambal tumis petai ikan bilis tu. terbaikkk!! banyak kali cik zira makan nasi bila ada sambal petai. mesti si baby pun bau petai je. hehe


kalau dapat pindah penang duk ngan suamiku, cik zira mesti rindu sangat masakan bik ani. mesti asyik nak balik JB je nak makan sedap. huhu





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 3 disember 2012 5.25 p.m.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails