SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, December 6, 2012

pertama dan terakhir barangkali



sepanjang mengandung, baru pertama kali je cik zira pergi klinik buat pemeriksaan dihantar oleh suamiku yang kebetulan masa balik JB tu ada pergi klinik. si baby dalam perut 7 bulan lebih baru ditemani suamiku ke klinik. itupun suamiku tunggu dalam kereta je. cik zira tak bagi masuk sebab ramai. duk je dalam kereta ada air cond. lama jugak suamiku tunggu. takpe, bagi dia rasa macam mana cik zira pergi klinik selalu sorang-sorang. maklumlah, dapat suami orang jauh, orang penang, berniaga plak tu. susah nak dapat cuti, balik jumpa isteri pun lama sekali baru balik. nak tak nak kena terima lah. nanti dah duduk sama dah tak macam ni dah. Insya Allah.


 si ibu dengan si baby yang 7 bulan lebih dalam perut tu

si babah aka suamiku


dan rasanya, itulah kali pertama suamiku teman cik zira ke klinik dan barangkali yang terakhir sebab lepas ni suamiku balik dah nak dekat bersalin pula. cik zira doa sangat semoga masa bersalin nanti suamiku ada bersama. harap sangat-sangat. tak nak bersalin sorang-sorang suamiku jauh.


tu pesan kat si baby dalam perut, tunggu babah balik baru keluar ye sayang. harap si baby faham situasi ibu dan babah dia yang berjauhan ni.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 3 disember 2012 5.15 p.m.

4 comments:

GadiS said...

comel nya perut ibu..tak sabar nak tengok muka baby kacuk kan mami dengan jawa. heee...

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...



itulah, ibu dia sendiri pun tak sabar nak tengok muka baby dalam perut yang makin aktif bukan men ni ;)

~♥ iella ♥~ said...

comey tngk cik zira..aura ibu mengandung...

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...


itu jelah gambar yang comel dear. selalu keluar comot je. kat uma pun comot je. tu sebab suamiku balik, keluar dengan dia, kena kasi comel sikit. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails