SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, February 5, 2013

hamper untuk Khalisah.



Khalisah lahir 17 Januari, hari khamis azan subuh. cik zira dengan khalisah keluar HSI jumaat petang. jumaat malam tu atok dengan nenek khalisah sampai umah. pagi lepas subuh atok man dah tengok dan pegang khalisah. cucu pertama tau. mestilah sayang lebih. hehe


nenek khalisah belikan hamper dengan beg untuk khalisah. pink-pink je, comel! terima kasih nenek dengan atok bagi khalisah hadiah.


bape hari lepas tu, tok jah khalisah dengan cik qila datang. dapat hadiah beg jugak dan ibu khalisah yang teruja lebih sebab beg tu warna MERAH. hehe terima kasih.


mama june dengan aiman plak bagi hamper juga untuk khalisah. terima kasih!!





yang lain datang bagi khalisah angpau. pelan-pelan ibu khalisah ni simpankan untuk khalisah. nanti nak bukakan khalisah akaun tabung haji. dah cukup duit boleh daftarkan haji terus untuk khalisah. tak payah tunggu-tunggu. 






buat semua yang bagi hadiah dan angpau untuk khalisah, khalisah nak ucapkan terima kasih banyak-banyak. hanya Allah yang dapat membalas budi baik kalian semua. doakan khalisah jadi anak solehah ye semua. terima kasih.





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 31 januari 2013 12.56 p.m.

4 comments:

mama ila said...

wah...banyaknyer hamper khalisah... =)

cik chinta said...

comel nye

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

mama ila :

sket je aunty. bawu dapat 3 je. sume ibu kita dah bukakan dan simpan.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

cik chinta :

hehe. time kasih aunty fadilah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails