SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, February 6, 2013

Khalisah pakai topi aunty emy kasi



masa pergi klinik amek darah untuk cek kuning hari tu, cik zira pakaikan khalisah topi pink hadiah BFF cik zira, aunty emy khalisah kasi. 


nak tengok rupa khalisah pakai topi tak?


tadaaa...







yang pertama tu dah macam chef nak pergi masak dah rupanya. yang kedua tu tok bik pegang khalisah. comel jugak rupanya khalisah pakai topi. lepas ni ibu mesti nak carikan khalisah topi gegirl yang comel-comel. biar geram sume orang tengok khalisah comel. 


eh, tengok topi comel ke tengok khalisah yang comel? erk


dua-dualah ibu. khalisah pun comel apa. yelah anakku. khalisah anak ibu memang comel. baby manalah yang tak comel kan kan..





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 31 januari 2013 1.06 p.m.

7 comments:

vanilla said...

sukanya tengok baby khalisah...comel yg amat!

nur raidah said...

Comelnyerrrrr khalisah....

Peri PiA said...

comei nya dia,geram

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

vanilla :

khalisah kata terima kasih ye aunty sebab cakap khalisah comel yang amat!khalisah suka!

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

nur raidah :

terima kasih ye aunty raidah.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Peri PiA:

geram ea? cubit2 je dia..hehe

Elya Roza said...

kak merah! baby khalisah comey ngat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails