SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 29, 2013

getah rambut bunga pink untuk khalisah



ibu belikan khalisah getah rambut supaya nampak gadis-gadis. cewah!
murah je rupanya. tapi yang penting cantik bila khalisah pakai. nampak comel je


 sedang berfikir dan merenung masa depan

oh, bunga di kepala dah comel. tapi khalisah plak takde mood. oloh cian dia!




nanti nak beli lagi getah-getah rambut macam ni. comel je tengok khalisah pakai. lagipun tengok mak-mak yang ada baby perempuan pun penuh dengan getah rambut bunga-bunga dalam beg tangan. nak tiru jugaklah. barulah jadi mak-mak yang ada baby perempuan jugak. sama!


gambar khalisah kat atas tu, dia pasrah je ibu dia pakaikan bunga tu dekat tengah-tengah. patut bukan senget-senget sket ke? haha, janji comel jugak kan. 





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 21 mac 2013 8.15 a.m.

3 comments:

cik chinta said...

cute, da mcm minah saleh.

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Hehe..cute tp mood nya kelaut

nora fida said...

alalala..tomeii je tgk muka dia nk ngamuk...hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails