SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, September 30, 2013

keje x berhenti


Badan cik zira sangat penat. Semalam ada hari karnival usahawan dekat sekolah. Keluar pukul 6 pagi balik kul 6 petang. Keje 12 jam tau semalam. Sangat penat. Dahla bangun kul 4 pagi.  Balik uma ingat nak tido awal lepas isyak tapi khalisah x tido tido. Nak dekat kul 10 bawu dia lelap. Tu pun lepas nangis kena sebat ngan ibu garang dia ni. Sian. Kekecik da kena. Ibu da terlampau penat. Khalisah jadi mangsa. Pastu ibu pun sedih pukul khalisah.  Huhu. Jahat sangat.


Sabtu ganti sekolah. Hari ni pun keje.  Bayangkan dari isnin hari tu sampai ke jumaat ni nanti keje xde cuti. Straight 12 hari. Ahad keje 12 jam.


Korang mampu?  Hehe


Ini pun badan x hilang penat lagi. Batuk x bebaik. Sakit tekak.  Suara takde. Tak tahu nak mengajo macam mana suara xde. Nasib baik semalam jadi dj kat skola masih ada suara.  Balik je terus xde suara. Dengan nak selsemanya lagi. Aduh, robot pun ada rehat.  Inikan manusia.


Xpe, selagi mampu bertahan bertabahla wahai cik zira. Semangat!

2 comments:

noly anna said...

kagum dgn semangat cikgu yg mcm ni.
keep up the good work ye cikgu :)

HAZIRAH ABDUL RAHMAN said...

Ye. Tq. Chaiyok untuk diri sendiri!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails