SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, January 26, 2015

khalisah 2 tahun


baru sempat nak cerita. ni cik zira nak cerita kisah 17 haribulan satu hari tu. hari sabtu. tak sambut pun besday khalisah. masa umo khalisah setahun pun tak sambut sebab masa tu khalisah kena warded. dua tahun pun keluar makan bertiga sahaja.

belikan hadiah kasut dengan rantai loket sempena khalisah 2 tahun.




ibu babah khalisah pergi queensbay je. gi makan nandos dengan pergi beli barang ibu. lepas habis makan dengan cari barang, masuk jusco jap ibu belikan khalisah mainan baru. mainan masak masak dengan troli shopping. ibu yang geram tengok mainan budak. belikan yang murah je untuk khalisah. rosak nanti tak ralat sangat. hehe



itu lah kisah kami sempena khalisah 2 tahun. tunggu khalisah sekolah nanti lah sambut dengan kawan kawan sekolah khalisah.

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam iera,
alololoooooooooooooo
nomeynya khalisah niiiiiiiiiiii
geram aunty tau :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails