SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, November 7, 2011

kad MERAH






kad dah lama jugak siap tapi belum masa untuk mengundang. nanti nak dekat sikit, cik zira jemput yang lain-lain melalui blog ni ye sebab cik zira kan takde facebook, almaklumlah,, huhu



simple,,, =)




ada yang cik zira dah sms. tapi, mana-mana kawan-kawan yang cik zira terlepas pandang, sila sms cik zira segera ye, bagikan alamat, nanti cik zira poskan kadnya.






MERAH lah pendek katanya majlis disember nanti,,, =)






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 7 november 2011 10.07 a.m.

11 comments:

Bit Xamri said...

Wahhhh mesti nervous menuju ke hari besar..!!! :)

cik chinta said...

ngee...xsabar la tgu. x lama lagi pon. bole ke kite pegi ni?

~azillakhalison~ said...

merahh merah merah..hehe...salam aidildha c.zira...lame xsinggah..xsihat huhuhu

^nanie^ said...

dik bape haribulan?nk kad..hehe..klu berkesempatan akak dtg ye..ni alamat nye: No.71 Jalan 2 Taman Perkasa 43100 Hulu Langat Selangor..;p

hazirah abdul rahman said...

bit xamri :



terima kasih sangat-sangat,, =)

hazirah abdul rahman said...

cik chinta :

haah, sebulan 3 hari lagi. bolehlah dEar, datanglah. bagi alamat ea, nanti kt poskan kad,, =)

hazirah abdul rahman said...

~azillakhalison~ :


salam aidiladha zila. sian dia tak sihat. nanti bagi alamat ea, kt nak jemput. datang tau, dekat je kan,, =)

hazirah abdul rahman said...

^nanie^



11 disember kak nanie. nanti kt poskan kad ye. kalau akak free, jemputlah datang tau,, =)

cik zia said...

wah ... dah nak dekat .
selamat pengantin baru yer kak hazirah :)

hazirah abdul rahman said...

haah, sebulan lagi dEar, thanx bagi ucapan awal,, doakan kt k,, =)

cik zia said...

hurm . take care yer , darah manis :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails