SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, January 21, 2015

menu makan malam : burger special cik zira


ni buat yang makan malam je tau. cik zira memang takde waktu nak makan. kalau agak lapo je makan jelah. buat apa nak tahan tahan ye tak. hehe. tapi tulah kalau yang nak sihat tu, jangan ikut macam cik zira ni ye. plus badan pun bukan main dah membelon.

ini cik zira buat burger. macam macam isi. segala mak nenek dalam esbok tu nak disumbat dalam satu burger tu. guna pun roti biasa je.

ada daging beger, loaf ayam, loaf daging cheese. bawang salad tomato. sos cili thousan island, blackpepper sos, mayonis.




macam daging daging tu masak dulu. dah siap susun semua masukkan plak dalam microwave bagi panas lagi dan cheese tu mencair. baru syok.

dah makan tu terus kenyang terus lena tido. kenyang sangat! kalau beli luar ni mahal ni sebab segala macam ada.

selamat mencuba!

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
betui3
burger laguni sedap lagi masak sendiri kat rumah
boleh tamak haloba
nak 3tier la
nak extra cheezy weezy la
nak ber-egg segala la kan3
anak la yang paling suka he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails