SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, February 5, 2015

kalau dah namanya cik zira...


cik zira ni kalau nak tahu sejak dari zaman belajar, kalau beli tudung ke baju ke kasut ke memang akan beli sekali banyak. beli untuk dapatkan harga borong. tak akan beli satu dua je. sebab tu lah boleh berniaga sekali sebab beli banyak nanti dapat pakai untuk diri sendiri.

samalah sampai ke sekarang. baju baju lama zaman anak dara sume dah bagi orang. sekarang memang imej berjubah sahaja. keluar memang akan sarung jubah.

masa calaqisya buat sales kat butiknya di JB haritu, cik zira bukan main semangat. dah cerita kan dalam blog ni. sanggup ni lepas subuh terus keluar takde sapa sapa lagi sampai. cik zira orang pertama.

beli pun sekali 7 jubah. nasib baik ada orang kirim, kalau tidak mahu rembat sampai 10 helai jubah. target 5 jek.



ni nanti 21 februari, festival no 1 kat Malaysia iaitu Mood Republik akan ke penang dengan semua jenama jenama hebat malaysia. cik zira sangat sangat tak sabar. kang ada berkampung kat sana dari pagi sampai malam. syukurlah dah duduk sini. pulak tu mood republik datang sini. apa lagi. kalau buat kat KL tu meleleh je air liur tengok sale kaw kaw.



banyak target cik zira kali ni. habislah. kalau haritu dengan calaqisya je 7 helai jubah. ni masa mood republik ni semua yang best best ada. cuba bayang berapa jumlah helaian jubah yang bakal cik zira rembat?

duit konpemlah nak kena simpan dari sekarang. gaji januari dengan februari kena reserve sket untuk shopping jubah di mood republik nanti. pasti!

dah set siap siap 21 februari nak bershopping sakan. bukan senang tau semua jenama hebat berkumpul di penang. di bawah satu bumbung. tak sabar!

1 comment:

suezen said...

amboi siap dh set duit gaji tu.....tu mmg betul2 nk borong lah tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails