SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, March 4, 2015

MOODREPUBLIKTOURPENANG - PART 3


dalam instagram mood republik, CEO mood republik mensasarkan seramai 50 ribu orang akan membanjiri SQCC iaitu tempat gah dan antara yang paling hebat di penang. susah nak nampak orang melayu seramai itu dekat situ. tapi team mood republik berjaya membuka mata semua orang. target mereka berjaya malah lebih dari itu yang datang bershopping sempena MOODREPUBLIKTOUR PENANG pada 21 februari yang lepas.

macam cik zira cakap, dari malam sebelumnya dah ramai menunggu di bawah tunggu pintu utama untuk naik ke atas buka. sedari malam ok. semua dah tunggu. gigih tak gigih. sebab akan ada yang dapat wang tunai.



masa cik zira sampai tu pun dah ramai sangat orang. ramai sangat sangat. semua tak sabar nak dapatkan harga hebat dari brand brand terkenal melayu berkumpul bawah satu bumbung. siapa yang tak pergi tu rugi sangat. dari KL dari mana mana semua sanggup datang. cik zira yang dah duduk penang ni pun kalau tak datang satu kerugian besar.

sampai je amek goodie bag dapat tudung bawal dari edast, terus cari port nak duduk. dari depan pintu dewan semua dah duduk bersila sampai ke belakang. tak kira umur jantina semua berkumpul tanak lepaskan peluang dapatkan barang idaman dengan harga promosi.

cik zira pun bila semua brand yang cik zira nak beli jubahnya dah reveal harga, petang jumaat tu terus buat list mengikut bajet cik zira. petang jumaat tu keluarkan cash siap siap ikut bajet. takmo lebih sebab ikut bajet tu pun dah dapat 15 helai jubah! wah, banyaknya!!

entry esok. cik zira share apa yang cik zira beli ye. berbaloi dengan susah payah dan sangat sangat puas hati.

bersambung ...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails