SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, May 13, 2015

belon belon belon


kadang kan ibu pun naik bosan bila khalisah pergi mana mana pun nak belon. tak kisahlah belon biasa tu ke belon gas kartun kartun ke. dah melambak dah. tapi kalau nak bagi diam kalau khalisah mengaruk memang bagi belon jela jawabnya nanti dia boleh diam baik.

kalau gi jalan jalan dekat mall pun pantang nampak belon mulalah merengek minta selagi tak dapat dia sebut je nak belon ibu nak belon ibu.

kenalah usahakan juga bagi dapat.

kalau dekat kedai biasa pun nanti khalisah pau babah belon. dapat satu dua pun cukup happy dah. rumah ni belon dah banyak sangat jual balik pun boleh ibu kumpul dalam satu plastik.




kadang dia bukan nak suh tiup ke apa saja je nak main. main masukkan jari dalam belon. macam gamba atas tu.

dah pesan cukuplah belon pun tak berjaya. khalisah dan belon tidak boleh dipisahkan. huhu

2 comments:

Iena Eliena said...

suke nya dia dgn belon :)

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
haaaaaaaaaaa
kaedah baru maen belon yer :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails