SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 12, 2015

sotong goreng tepung by Pen Mutiara


tetiba terkenang sotong goreng tepung dekat Pen Mutiara. besday Mac lepas suamiku belanja makan dekat pen mutiara sebab cik zira teringin nak makan sotong goreng tepung.

amek untuk 2 orang makan sangat puas hati banyak. cicah sos makan cenggitu je. cik zira memang suka sangat sangat sotong goreng tepung lepas tu cicah dengan sos siam cap ayam tu. alamak, sedapnya.




masa tu order sotong goreng tepung, telur bungkus dengan sup daging. makan dengan nasi. telur bungkus dengan sup daging situ kureng sket. x sedap sangat. pen mutiara ni kalau nak makan memang kena order kari kepala ikan tu. tu yang paling sedap. tapi disebabkan masa tu makan berdua je tak syok plak. sebab tu x order amek sup.



tapi, pape pun cuma nak bg tahu yang sotong goreng tepung sangat sangat sedap. cukup rangupnya. sama macam dekat kuala perlis. takyah dah gi sana semata nak makan sotong goreng tepung sedap.

agak agak teringin zas ajak suamiku gi pen mutiara semata nak makan sotong goreng tepung.

2 comments:

Suhana Mohd.Diah said...

wahhh..sotong goreng tepung memang sedap..tapi kolestrolnya mmg tinggi...hihi..jom kawal kolestrol dengan PHYTOCOL ST!

http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/phytocol-st-cara-mudah-sekat-kolestrol.html

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
tak pernah lagi sampai sini he3
nak kena terjah gak one day :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails