SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, May 7, 2015

khalisah & jibrael


kalau masa dekat JB dulu, khalisah ada abang wafi dan kafeel nak keluar dating sama sama. sekarang sejak duk penang disember haritu, khalisah dah lost. takde bf nak ajak dating sama sama.

sampailah khalisah jumpa bf baru di sini. hehe. nik jibrael nama diberi. alkisah, beza umo pun bape hari je. perangai tabiat sume lebih kurang sama. mak maknya pun satu sekolah hari hari jumpa. rumah pun dekat sahaja.

pertama kali bertentang mata, khalisah melawat jibrael di hospital. khalisah keluar wad, jibrael plak sambung masuk. nama pun sehati sejiwa la kononnya.



kali kedua jumpa, jibrael ajak khalisah mandi kolam sama sama. macam dah nak geng dah. dalam kolam dah cakap banyak khalisah pun.



lepas tu, sempatlah duduk 4 hari dengan pengasuh jibrael sekejap. hari harilah jumpa gaduh main sama sama. jibrael pun dah tahu nama khalisah. tapi sekejap jela duduk sama sebab khalisah dah masuk sekolah dah. jarang dah jumpa pasni.



takpe, ada masa boleh je budak dua ni berdating sekali dengan mak maknya. macam nilah bagus, dating sekali dengan mak. hehe


p/s maaf ye mummy jibby. masukkan jibby dalam entry harini =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails