SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, May 15, 2015

menu berlauk : sayur lemak + ikan goreng kicap


ikan ni kan masak apa pun yang paling sedap kalau dapat goreng garing garing. cik zira lebih suka ikan tu digoreng garing dulu baru curah kuah atas ikan goreng tu. kalau ikan masuk dalam kuah tu suka jugak tapi nikmat kesedapannya tak sesedap makan ikan goreng garing garing ada kuah.

harini nak share dua lauk macam biasa. sayur tu masak lemak letak suhun dengan tauhu kering. sayur kubis ngan kacang panjang. kuah lemak sket takdelah berkuah sangat.



lawan dengan lauk ikan goreng kuah kicap. makan dengan nasi panas. peh.



selamat memasak cik puan semua!

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam zira,
simple yet delicious kan3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails