SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, July 6, 2018

NAK LEBIH USAHA LEBIH

kalau nak duit lebih
USAHA CARI
bila dah ada duit lebih 
apa nak beli pun boleh beli bila bila masa pun
janji tak minta orang tak susahkan orang sebab tu duit sendiri usaha sendiri

setakat ni duit gaji cik zira masuk bsn untuk bayar loan bayar bil belanja rumah lebihan memang simpan tabung haji ada jugak melagha setiap bulan guna je kad bsn

duit income #bajuarabkhredshop tu la yang cik zira guna untuk makan makan jalan jalan check in hotel bawa anak anak bersuka ria dan ada lebihan simpan. setakat setengah tahun income #bajuarabkhredshop hampir cecah 20k untuk 2018. tapi banyak dah habis ada jugak yang simpan. duit ni la cik zira guna untuk benda benda lagha untuk nak beli apa cik zira nak beli. dan berkongsi jugak sama sama.

setiap orang meniaga terutama yang kecil kecilan macam cik zira Allah dah tentukan rezeki masing masing. jangan banding banding lah please. tapi kalau nak banding sebab nak hebat macam orang tu dan berusaha lebih keras lagi itu boleh.

suami cik zira pun orang meniaga dan cik zira tahu betapa kerasnya usaha dia untuk cari rezeki tapi bila nak beli apa apa nak kan sesuatu cik zira dan suami takkan kedekut nak keluarkan sejumlah yang banyak sebab dah tahu kerja keras perlu ada reward.

rezeki kita tak sama tapi masing masing ada rezeki tersendiri. terpulang sekuat mana kita berusaha serajin mana kita kerjakan tanggungjawab tu. 

CIK ZIRA SUKA JADI CIKGU DAN AKAN USAHA UNTUK BUAT SEBAIKNYA SEBAGAI SEORANG CIKGU SEBAB INI KERJA HAKIKI REZEKI UTAMA ALLAH KASI.

BERNIAGA NI MINAT. RAJIN USAHA DAPAT LEBIH DUDUK SAJA SAJA DAPAT APA? cik zira akan cuba sebaik mungkin layan customer dan berikan servis yang terbaik sebab customer bayar cik zira. mana kurang tu cik zira minta maaf dan akan perbaiki lagi.


lagi satu nak share, BERILAH KONGSILAH sebab kita tak akan miskin dengan memberi dan berkongsi. lagi kedekut kita lagi kedekut rezeki nak dekat dengan kita. tahu tak bila kita memberi tu orang yang menerima akan doakan kita. korang akan rasa betapa bahagia dalam hati bila ada orang doakan yang baik baik untuk kita😍

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails