SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, May 17, 2010

buka puasa tadi


haha
nak berkongsi tunjuk makanan cik zira makan buka puasa tadi,,



ari ni atok masak bubur
dah lama tak makan bubur kan, sekali amek tadi sampai 3 senduk tau, penuh pinggan
bukan men tamak lagi, seb bek habis


petang tadi pergi beli barang2, atok suh beli
cik zira tukang belilah
macam2 cik zira beli, termasuklah untuk berbuka sekali


cik zira beli air yogurt LASSI perisa blackcurrant botol yang 2 liter tuh
konpem esok habis cik zira minum,,hee



lepas tuh, beli sotong bersalut jenama Ramly, macam baru, tu yg nak try
lagipon cik zira ni kan mmg suka sotong goreng tepung,,
tp paling besh sotong goreng tepung dekat Kuala Perlis, mmg sedap


pastu beli roti dengan biskut chips ahoy!
tu kalo lapa2, makan jela
dan banyak lagi makanan len cik zira beli






bik moi bawa balik kek
kek sambutan hari guru sekolah EC, siap masuk berita tv3 kul 1.30 lagi
kek 60 meter sponsored by season


tadi makan bubur, lauk ikan goreng, siat2 isi ikan masukkan dalam bubur
tuang kicap, pastu ada ikan bilis goreng, jeruk+ikan bilis+cili padi yang sedap sbb pedas sungguh, ada sup sayur, penuh sangat pinggan makan tadi
habiskan dan sungguh kenyang







sotong goreng tepung pun dah goreng nak dekat azan tuh
tapi goreng terlama, keras dah jadinya,
makan cicah dengan sos thai, sedap


sungguh bes berbuka puasa hari ni
entah2 terus naik 57kg kot
adei, tadi nak timbang masa gi giant, tak jadi sbb ada budak2 ramai, segan,,hee



ni baru sudah makan biskut chips ahoy 3 biji
kenyang dah sbb minum air yogurt banyak sangat
kan mmg suka makan, beginilah jadinya,,aduhai,,=)




~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 17 mei 2010 9.44 p.m.

2 comments:

kain_sari said...

rajin cik zira buat pose sunat..;p
mcm juadah buke pose ...nak cikit boleh..;p
hehehe..;p

hazirah abdul rahman said...

dah biasa puasa isnin kameslah zila,dari dulu,,hee


meh2,dtg sini,makan sama2,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails