SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, May 18, 2010

usia 24 tahun




umur cik zira 24 tahun
dan masa umur 24 tahun ni baru cik zira ada pasport tau
tadi bawu buat pasport


buat kul 8, dah tuh kena tunggu 2 jam
balik uma dulu, sbb nak tunggu pon tak watpe


sempat singgah larkin beli tiket nak balik penang
ha, buat sape2 nak beli pape dari cik zira yang duk penang
bg tahu awal2 k, cik zira bwa nanti
sms tau


pergi balik wisma persekutuan kul 10.40, sampai tunggu jap
pastu dapatlah pasport


nak dijadikan cerita kan
smlm amek gamba, tp tadi tak boleh guna upenye sbb cik zira pakai lense
dah lah kena amek yang baru
pastu blank, nak buka lense tak bawa bekas dia
tak tahu nak wat cane
las2, beli mineral water, buka lense letak dalam air mineral
lepas amek gamba cepat2 gi toilet pasang balik
dia jadi kering rupanya bila larutkan dalam air biasa
dia terus melekat kat mata, kena kelip2 banyak kali, buka lagi skali pakai balik bawu ok



jadi, baru faham, nak wat pasport, takleh pakai lense
kena guna mata biasa,,
nanti jadi pape kat luar negara susah



takpelah, akhirnya dapat jugak pasport
dan kalo jadi, weekend ni masuk spore gi uma sedara bawa atok ngan bik ani
dahla tak pernah masuk
dulu masuk masa kecik2 jek, kang silap sket kena saman
takut gak, tp dah takde sape nak bawakan
tgklah cane

tgklah muka tembam cik zira, tahulah tembam,
masuk dalam ni makin tembam jadinya,,adui





siap da
pasport wane merah,,hee
boleh jalan2 dah kalo ada duitlah,,huhu





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 18 mei 2010 1.20 p.m.

2 comments:

E said...

dulu kite lagi laa.. pakai spek pastu dia suh bukak spek..

sbb gambar kalau pakai spek kdg2 nampak mcm silau kan kat dlm gambar.

ok, selamat ke singapore ;)

hazirah abdul rahman said...

itula, kt dahla 1st time wat, tak tahu cane,,

takpelah, dapat belajar,,


itula, gi spore pastu blk penang
jumpa shikin kat penang k,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails