SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, May 20, 2010

tema: merah & putih



ini pasal angan-angan lagi
kalo entry sebelum ni, kat bawah ni angan-angan nak pakai gaun merah kan?
entry kali ni nak angan-angan pasal rumah impian plak



rasanya cik zira pernah cerita tak lama dulu tentang rumah idaman secara keseluruhan lah
tp kali ni nak memokus sket dekat warna tema kalo dah ada rumah idaman tuh nanti



kalo bolehla, cik zira nak rumah tu nanti warna merah banyak lah dicampur dengan warna putih dan mungkin sedikit warna hitam
mesti cantik kan



dan yang penting, mesti ada cermin besar lah, 1 dekat ruang tamu dan 1 kat bilik sendiri
nak sangat2,,hee
suka tgk diri sendiri kan, mestilah ada cermin besar2



lepas tuh, kalo boleh, nak sangat2 ada 1 bilik khas, simpan segala koleksi cik zira
tak kiralah, baju ke, kasut, beg tangan dan semua sekali
1 bilik khas utk letak sume tuh
wardrobe lah kiranya




lebih kurang macam ni tapi pastinya merah dan putihlah,,=)



dan lain-lain merah putih seperti ini:


bilik tidur : tp ni tak tenang sangat,
nak tenang dan redup macam kat hotel, bawu sedap tido


wah, kalo adalah bilik air macam ni,
duk berejam-jam pon tak kisah,, bes jek,,


alalala, comelnye tempat makan,, makan pon nikmat,,

kalo dapat dapo cenggini,
hari-hari pon nak masuk dapo masak selalu,,=)





ni sume google jek
rumah mat saleh la
mana tahu, ada rumah sendiri, leh jadikan ni macam ilham nak decorate umah sendiri
tak dapat mewah-mewah pon, nampak mewah pon cukuplah



rumah itu penting untuk melindungi dan sebagai aset jugak
dan setiap org ada rumah impian kan
cik zira pon
nak sangat ada rumah suatu hari nanti dan nak hias cantik-cantik
bila balik jek rasa tenang duk dalam umah sendiri
dan banyak masa akan dihabiskan di rumah bila rumah cantik, sayang nak tinggal kan?



insya Allah
kena kerja kumpul duit, dan cuba capai impian mendapat rumah seperti yang diidamkan
berapa tahun agak-agak kan




takpelah
macam cik zira cakap




"kalo nak kan sesuatu, kena pasang angan-angan dulu."





~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 20 mei 2010 10.15 p.m.

3 comments:

kain_sari said...

wahh....
nak pasang angan2 mcm cik zira gaklah..
boleh x??...;p

hazirah abdul rahman said...

boleh2,,
mari sama-sama berangan k zila,,=)

+aNa baNana+ said...

heh!!! saye pun fanatik merah jugak!!!!kite same.....

*jarang jumpa orang yang suka merah nih*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails