SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, June 1, 2010

eksiden



masa nak balik penang jumaat malam lepas, keta bik moi eksiden
chenta hati 1 tak sengaja terlanggar kereta depan masa kat trafik lite
keta depan tak teruk sangat
keta bik moi lah habis teruk kemek





dahla masa tuh da nak kul 10 dah, bas cik zira kul 10
setelkan kejap, tuka-tuka no tepon, pastu terus gi pasa lakin
tak pasal-pasal nak kena kuar duit plak,,
sian chenta hati 1 terus pening kepala


padahal kalo nak ikutkan, boleh jek tak langgar, tp entah kenapa, chenta hati 1 time tuh macam agak serabut lah jugak, dan nak wat macam mana kan, benda dah nak jadi



sampai jek bus stand, dah masukkan beg sume siap dalam bas, tetibe leh plak teringat, ada beg lagi 1 tertinggal dalam keta
pergilah si chenta hati 1 ni berlari tlg amekkan beg kakak dia ni walaupon dia tengah serabut time tuh, sian dia,,


sampai skang chenta hati 1 masih duk setelkan keta tuh
macam-macam plak masalah datang,,
sian chenta hati 1,,




~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 1 jun 2010 10.00 a.m.

3 comments:

ALYN_C3N1 said...

la....cian2...hope smua nye okay kn...

noor afzan said...

loo..sib baik sikitje zira..
sian dia..

hazirah abdul rahman said...

haah, harap2 sume ok,,
sian chenta hati 1,,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails