SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, June 26, 2010

makanan lagik


harap maaf
blog merah dah jadi blog makanan plak
tapi takpe
cik zira memang suka makan, memang suka makanan
sebab itu blog macam mana tidak pon mesti ada makanan jugak,,hee



dan ini adalah makanan berbuka puasa semalam
berbuka lagi di rumah






ha, kt perkenalkan plak makanan secara satu persatu ye


cekodok yang diimpikan tapi dah sejuk, goreng pisang,,
cik zira makan cekodok sebijik, goreng pisang sebiji


ikan goreng

daging masak hitam

lala masak taucu

sambal belacan

sup sayur dan tauhu cina, ini wajib!




wah wah wah
sedap sungguh




tiada dalam gamba ialah ikan pari bakar dengan kuah yang sedap
sebab ikan bakar masak lambat
makan final dah
sume yang ada atas meja cik zira makan
sangat kenyang dan sangat suka




wah, hari ni plak ye
makan ape, nak makan ape, nak makan ape
(ceh, macam dialog labu labi, nak cari kayu api, nak cari kayu api,,)




kalo makan sedap, nak tunjuk lagi kat dalam blog,,
boleh kan boleh kan





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 26 jun 2010 8.20 a.m.

2 comments:

irahehe said...

sedapnye nampak sambal belacan tue.feveret ira!hehe~

hazirah abdul rahman said...

kt pon suka sangat sambal belacan,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails