SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, July 27, 2010

dorang kawan yang cik zira sayang




dahulu
masa masih belajar bersama
cik zira, amalina, basyirah dan afiqah sangat rapat
kemana mesti berempat dan yang rajin bawa ktrg jalan-jalan ialah encik mat arep




paling rapat masa kat UUM lah
pergi mana-mana mesti sama-sama
pergi makan mesti nak berempat ni jugak




dulu kalau buat assignment pon mesti 4 orang juga satu kumpulan sebab senang dah nak bekerja, kalau ada presentation pon, mesti berempat ni lah jugak




cik zira rindu saat ktrg bersama
tapi sejak balik maktab, masing-masing dah tak rapat sangat
yelah, masing-masing dah ada kawan sendiri
tp, jauh di sudut hati, cik zira tahu baik cik zira, amalina, basyirah dan afiqah, sama-sama rindu nak bersama macam dulu




jalan sama-sama
makan sama-sama
buat kerja sama-sama
ada masalah selesai sama-sama







seronok mengingatkan kenangan bersama




kini, semuanya dah berakhir dah
masing-masing tak sabar dan berdebar nak memulakan kerjaya sebagai guru sekolah tak lama lagi




tapi tak mengapa, hubungan ni takkan terpisah, pasti akan berkekalan sebab ktrg saling berhubung




amalina duk kajang, basyirah duk kuala terengganu, afiqah duk kemaman
3-3 rumah ni cik zira tak pernah sampai lagi
insya Allah, tak lama lagi ke, dalam setahun ke dorang ada jodoh, pasti cik zira akan pergi sebab cik zira pernah rapat dengan dorang
sebab dorang kawan yang cik zira sayang





buat am, syira dan fiqa
terima kasih sangat sebab berkawan dengan kt dan berkongsi suka duka
korang banyak tolong kt dan kenangan dengan korang takkan kita lupakan
kt sayang korang sangat





kt doakan semoga korang akan bertemu jodoh yang baik-baik dan dapat jaga korang dengan baik
sila jemput hazirah ni ye kalau jodoh dah sampai
sila ye, wajib!!





~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 26 julai 2010 4.26 p.m.

4 comments:

noor afiqah said...

cayang...
huhu.sedey fqa bace entry ni.
u knoe what...i miss u so much.
thanx for being my fren too.

hazirah abdul rahman said...

kt rindu fiqa jugak,rasa nak pergi jumpa fiqa luahkan semua sebab fqa dah banyak faham kt,,


thanx fiqa cayang,,

noor afiqah said...

kite jumpe time convo ni ek...insyaAllah...

hazirah abdul rahman said...

haah,harap sangat dapat jumpa time konvo nanti,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails