SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Saturday, July 31, 2010

'Epilog Syurga Cinta'



sape yang layan cerita drama melayu kat TV3 slot akasia kul 6.30-7.30 setiap isnin sampai khamis, mesti dah tahu cerita ILUSI dah habis dah khamis baru-baru ni




dan cerita baru yang akan gantikan ILUSI lakonan Diana Rafar ngan Ashraf Muslim tuh cerita best, kalau sape tgk iklan kat TV3 mesti tahu sape pelakon untuk drama baru tuh




kalau sape minat tgk cite Adamaya, mesti kena tgk cerita baru yang bakal bermula isnin ni 2 ogos, nantikan ye sebab cik zira pon tak sabar nak tgk sebab tgk iklan dia macam best jek
kengkonon cerita ala-ala syurga cinta lah




dan, kalau nak tahu, si comel adik mia sarah ni berlakon tau
jadi, sapa yang suka sangat tgk adik mia yang comel ni, wajib berada depan tv isnin ni kul 6.30 petang k, kt tgk drama baru
yelah, takde keje, buat apa lagi kan, tgk tv lah jawabnya,,hee




tajuk drama baru tuh ialah "Epilog Syurga Cinta"
tapi tahulah adik mia sarah berlakon, zizan nin, fida pantene pon berlakon dan ramai lah lagi pelakon yang best2




dan malam ni, cerekarama pon cite best, cite kelakar
shaheizy sam, marsha berlakon
nak tgk lah,,hee




cik zira ni serupa macam penyampai cerita TV3 plaknye,,
yelah, duk umah katakan, tgk tv jelah jawabnya selain duk mentenet neyh,, ngee




jadi, semua, ingat ye janji temu anda isnin ni 6.30 petang di TV3 dan malam ni, sabtu cerekarama,, jom sama-sama tgk drama melayu,, =)






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 31 julai 2010 5.08 p.m.

2 comments:

Hariz said...

Comelnya baby dalam troli tuh

New Entry Prof-Hariz
Nuffnang Pilih Kasih

hazirah abdul rahman said...

itulah adik mia sarah,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails