SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, August 1, 2010

cikgu dan tag nama



tak lama lagi dah nak keje
tak lama lagi dah nak jadi cikgu sekolah
tak lama lagi dah dengar hari-hari budak sekolah panggil, "teacher-teacher"




takut seyh
macam mana lah agaknya berdepan dengan suasana baru kan
memang dah banyak kali didedahkan dengan suasana sekolah masa belajar dulu
dah banyak kali wat aktiviti dengan pihak sekolah
praktikal 10 minggu pon dah banyak bagi pengalaman berharga




dan, masa menulis entry ni, tengah duk berfikir, kat manalah cik zira letak name tag pakai masa praktikal hari tuh
kalau ada, dah tak payah nak buat lagi bila dah keje nanti




nanti dah jadi cikgu sekolah kan kena pakai tag nama
barulah budak-budak senang nak panggil, cikgu-cikgu, dan semualah yang ada kat sekolah tu nanti, yelah, cikgu baru kan, mesti dorang nak tahu nama siapa
tak payahlah letih mulut nak menyebut nama banyak kali bila dah pakai tag nama
dari jauh dah nampak




lagipun, cik zira punya nama kan 1 jek, senang nak sebut
~HAZIRAH~




dan yang penting kan, masa kat sekolah nanti, cik zira nak pastikan orang-orang kat sekolah tu pon tahu yang cik zira memang pencinta MERAH,,
itu wajib, mana cik zira pergi, orang-orang sekeliling mesti nak kena tahu ~R.E.D. is eQual to Z.I.R.A.~





kira macam trademark lah kan
nanti bila budak-budak tanya ke, mesti dorang cakap, "alah, teacher hazirah tuh, yang minat MERAH tuh,,"
ha, nak dengar macam tuh la,,hee
boleh anak-anak muridku? ^__________*







~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 31 julai 2010 7.23 p.m.

2 comments:

yenyenpreng said...

dapat posting katne cikgu?kakak saya bakal cikgu jugak..bru nak g interview rabu nih.hehe..

hazirah abdul rahman said...

tak tahu lagi lah dEar,,
esok bawu nak cek posting mana,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails