SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, July 19, 2010

sudah makan, jangan jeles ye



hehehehehe,,
sangat seronok, kalau nak kan sesuatu mesti dapatkan jugak dan akhirnya dapat dalam masa 2 hari sahaja mengidam,, ngee




ini kisah semalam
walaupon sudah kekenyangan makan makanan sedap masakan bik ani dengan banyak berbuka puasa semalam, tetapi tetap sediakan ruang untuk GCB masuk ke dalam perut ini






dan dengan rasminya cik zira telah merasai kenikmatan GCB McD semalam ye semuanya
jangan jeles
buat sape-sape yang belum merasa, silalah ke McD supaya anda tidak kempunan asek mendengar cik zira bercerita pasal GCB ini





harga dia RM 8.40 untuk ala carte' dan RM11.40 untuk satu set dengan fries dan air coke
cik zira beli burger sahaja sebab nak rasa sangat apelah yang sedap sangat burger baru ni kalo tgk dalam gambar macam sangat enak





kezen cik zira yang duduk uma atok ni sekali dia yang tlg belikan untuk cik zira
bik moi yang belanja
padahal dorang makan burger kat gerai biasa jek, anep si kezen tu pon tapau nasi goreng
cik zira plak makan GCB dengan ais krim MC Flurry Oreo
bukan men lagi, mentang-mentanglah tengah puasa sunat, demand sketlah ye,,
thanx anep sebab belikan dan thanx bik moi sebab belanja





dapatlah makan GCB ini
memang sedap lah, daging ayam dia rasa macam madu-madu pon ade, rasa macam daging prosperity pon ada, sedaplah
tapi cik zira punya pendapatlah kan, burger ni tak best kalo makan kerap, dia kena bila teringin jek baru makan sebab kalo makan banyak-banyak kali pon macam muak jugak
tapi takpe, dah rasa dah pon,,
korang bila lagik?hee







selamat menikmati GCB anda ye,, ^___^







~sekian~



k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 18 julai 2010 11.13 p.m.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails