SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, August 2, 2010

bawa bersabar





maklumat terkini tentang penempatan kami B.ED TEYL Cohort 3





bawa bersabar banyak-banyak k kawan-kawan cohort semua
rupanya senarai yang dah naik itu bukan senarai utk cik zira dan rakan-rakan, tapi senarai utk KPLI
senarai kami masih tiada, kena tunggu jelah
memang kiranya, dapatlah berpuasa bersama keluarga dan beraya bersama sebelum kerja




nampaknya, cik zira duk uma jela diam-diam kan
tunggu jelah panggilan dan harap-harap dapatlah juga kerja tahun ni
tanak tunggu lama-lama
insya Allah,,




jadi, rakan-rakan, jangan mengharap pape dah ye, tunggu jelah panggilan
insya Allah, nasib baik akan menyebelahi,, sama-sama berdoa k,,




okeh, tanak cakap pasal posting yang tak tahu bila,, lupakan dulu dan bawa bersabar





cakap pasal jualan kejap, yelah, lama kan cik zira tak buka jualan pape
masih mencari jualan yang cantik-cantik untuk dipakai syawal nanti
kalau ada yang cantik, cik zira buka jualan k,,
tunggu jelah ye,,
nak pastikan cantik, bawu nak jual, kalau sama jek dengan blogshop lain, tak bestlah kan,,hee
insya Allah, ada stok cantik, cik zira khabar-khabarkan k,,=)




oh ye, wallet tuh konpem amek HITAM
takpelah, takde rezeki nak dapat yang merah
beli HITAM lagi berbaloi,,
thanx buat yang bagi pendapat k, sangat hargai,, thanx sangat-sangat,,, ^______^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 2 ogos 2010 12.53 p.m.

3 comments:

m!da BucHuxX said...

waaaaa...
sediakn wang anda yee

syazwani said...

igtkan zira dh tau posting..wani xcited nak tau..kpli yg tau tmpat posting tu xdpt pun pdalaman pdahal dorang ambilan khas pdalaman

hazirah abdul rahman said...

midha~~ ye, sapa nak beli kalau ada jualan, sediakan wang ye,ng duit raya kat kt,,ngee



syazwani ~~ itulah, ingatkan tahu hari neyh, lambat lagilah nampak gayanya,,

la, ye ke?kerajaan takde duitlah kan, mayb kt pon tak dapatlah gi sabah,,


takpelah, mana2 pon takpe,asalkan dapat keje ,, insya Allah.. =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails