SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, August 25, 2010

buka puasa 14 ramadhan





selamat pagi dan salam ramadhan
selamat menjalani ibadah puasa dengan penuh keberkatan ye semuanya,,





okeh, semalam menu berbuka puasa menu ringkas sahaja






mari kita lihat:

ayam masak MERAH (erk,harus ke merah itu nak huruf besar,,cet!)

sayur dalca

sambal kicap

pisang goreng dengan keledek goreng






ringkas namun tetap sedap
cik zira makan pisang goreng tuh bukan men banyak sebab ditambah bila cicah dengan sambal kicap yang pedas itu, alamak ai, sedapnya,, dahlah pisang goreng tuh sedap, manis jek, makan sekali dengan kerak-kerak yang rangup tuh, macam beli kat kedai punya tau,,





ayam masak MERAH tuh macam biasa cik zira akan amek bahagian kepak
pastu masa kepak dah habis tapi nasi ada lagi sket, amek lagi 1 ayam, pastu nasi dah habis, ratah aje ayam tuh,, kira 2 ketul ayam cik zira makan, seb bek ayam tuh potong kecik, tak beso sangat,,





oleh sebab kenyang, balik terawih tak makan pun, heran dengan diri sendiri, selalu kan men balik terawih terus gi meja nak makan lagi tapi semalam tidak pulak, minum air sahaja,,hee
takpe,baguslah tuh,, ;)





sahur tadi makan lempeng cicah kuah masak MERAH tuh ada lagi
makan lempeng sekeping minum air tido balik,,
subuh baru bangun balik
macam itulah rutin seharian cik zira,, =)





okeh, terima kasih membaca entry makanan pagi ini
selamat berpuasa, selamat berbuka dan selamat berterawih ye semuanya ^__________^






~sekian~




k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 25 ogos 2010 7.58 a.m.

2 comments:

ALYN_C3N1 said...

wah...terliur tgk ayam masak merah tue...huhu

hazirah abdul rahman said...

terliur ye,,
nanti masaklah ayam masak merah jugak ye alyn,,=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails