SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, October 19, 2010

Hazirah & Emelia




aksi si BFF berdua ni bergambar semasa ke majlis perkahwinan Fadzilah Buni di Dewan Jubli Intan









bab bergambar memang PALING SUKA
aktiviti wajib dan kegemaran setiap kali berjumpa
agak-agak nanti-nanti dah kahwin rajin tak bergambar macam ni jugak?
eh, mesti kena rajin, mana boleh tak rajin, silap-silap bukan berdua lagi dah, berempat jek pulak,, ngee






dEar BFFku
SAYANG KAMU SANGAT!!!







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 19 oktober 2010 8.32 a.m.

4 comments:

P-jot said...

cik zira.... sy nmpk cik zira on that day.... sbb mak pengantin ni kwn mak kite.... hehehhehe

puterihannan said...

merahnya kak ngah!!! tp chanteqqq.. :D

Farhana Zulkafli said...

cantek laa bju merath 2..=)

hazirah abdul rahman said...

P-jot ~~ aiseyman, napelah tak tego, boleh amek gamba masuk dalam ini blog,,hehe,, tegolah lenkali ye ye,,=)



puterihannan ~~ MERAH WAJIB lah kak,,ngee,,,
thanx !! ^____^



farhana Zulkafli ~~ cantik kan kan,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails