SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, November 30, 2010

bersabar





hidup ini adalah sebuah perjalanan
perjalanan yang selalu dipenuhi onak ranjau dan ujian
ujian dari TUHAN yang menjadikan diri ini semakin kuat dan mengenal ERTI HIDUP






tak selalunya kita dapat apa yang kita inginkan
kadang-kadang perlu berusaha keras untuk mendapatkannya dan selalu berdoa 
kerana DIA Maha Mendengar dan Maha Mengerti segalanya






ujian demi ujian dilalui
dan kali ini juga diuji






perlu bersabar dan perlu kuat menerima apa jua Dari Nya 
kerana yang pasti yang terbaik diberikan di penghujungnya






hati perlu kuat
perlu selalu berdoa
perlu selalu nasihat dan memberi kata-kata perangsang






walau jauh, walau ingin ketemu tetapi itu mustahil
kena terima
kena redha






semoga hati kuat dan semoga dapat terus bersabar






TERUSKAN BERDOA semoga diberikan yang terbaik pada akhirnya






nukilanku ikhlas dari hatiku : hazirah abdul rahman






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 29 november 2010 7.11 p.m.

2 comments:

awek_utara said...

salam...

npe ni zira? de mslh ke ngn khalis? nape xleh jumpe plak khalis? sape yg halang? iskk..apepun kuatkn smgt dan banyakkan bersabar yer..dugaan didalam sebuah perhubungan mmg hebat adakalanya..saya dh pun melalui saat2 getir sebelum ni..dan percayalah..setiap kepahitan pastinya akn berkahir dengan kemanisan...senyum selalu okeh!.. =))

hazirah abdul rahman said...

salam dEar,,


takde masalah pape pun dEar, cuma cuti2 tak dapat nak jumpa, mana tak sedih kan,,
keluarga masing2 nak yang terbaik kan, tu kena ikut,
takpe, sekarang kena bersabar tak dapat jumpa, nanti insya Allah, bila dah bersama nanti, hari2 boleh jumpa,,


thanx tau..


doakan ye sayang,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails