SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, November 21, 2010

Hari Kantin SK Taman Cendana





14 november 2010, ahad
Hari Kantin dan Hari Sukan Sekolah SK Taman Cendana, pasir gudang






sangat seronok sebab ramai sangat datang dan memeriahkan lagi sekolah terbuka ahad lepas






cik zira tanak bercerita panjang lah
ahad kan masa untuk berehat
jadi, tengok gamba jelah ye


 petang dah hujan
 kupon yang tinggal sedikit sahaja

 kupon jualan

 jualan minuman

 naik kuda

 cabutan bertuah

 buaya

 paint ball

 Guru Besar masak burger

 ramai

 parking penuh





ramai sangat datang dan rasanya target duit amal untuk betulkan tandas sekolah tercapai kalau melihatkan ramainya yang datang dan membeli kupon
insya Allah, berkat usaha semua, dapatlah tandas sekolah itu diperbaiki tak lama lagi






~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 19 november 2010 9.11 a.m.

2 comments:

~♥ iella ♥~ said...

tak da pun gmbar cikgu Zira masa hari kantin tue..cikgu pakai baju warna pa..?

^_____^

hazirah abdul rahman said...

hehe,,
sebab takde sape nak amekkan gambalah dEar,, ngee


kitorang cikgu pakai tshirt sama
warna hitam
t shirt utk hari usahawan tuh,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails