SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, November 26, 2010

manalah tak membulat kalau hari-hari makan sedap





susah betul nak maintainkan berat badan dan nak berazam untuk berdiet kalau duk umah ni






mana taknya, kalau dah hari-hari makan sedap jek






makan dahlah sehari 4 kali
sume nak dibedal






macam lunch semalam








cik zira makan ini :


penuh pinggan, yang tak tahan tuh ikan asam pedas amek kepala, 
ikan masak sweet sour amek ekor, bagus betul,, 
plus sayur bendi dan broccoli





mana tak bulat kan badan ni? huhu






walau apa pun, terima kasih kepada chef terhebat cik zira iaitu Bik Ani (mak sedara terbaik) sebab hari-hari bagi cik zira makan sedap-sedap
atok pun kadang-kadang kalau dia masak, sure sedap punyer dan terbaik lah!






suka betul duk umah
tapi yang tak suka bila timbang berat makin naik
macam mana ni,,






risau sekejap






sekejap sahaja
*wink*








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 25 november 2010 7.47 p.m.

4 comments:

atty's said...

fuh..memang sedap2 semua food tu

hazirah abdul rahman said...

iye,,sungguh sedap dan lazat,, =)

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

lapar nye tgk lauk sedap2..

hazirah abdul rahman said...

alala,,
sian lya lapa yek,,
kt dah keje asek makan tak benti,, ngee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails