SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, December 20, 2010

dorang dah balik dah




rumah atok ni dah sunyi dah
sabtu lepas, si mayam tonet dan adik-adiknya dah balik rumah dorang naik bas
lama jugak dorang kat umah atok ni, nak dekat sebulan ada rasanya, tapi dah balik dah, yelah tak lama lagi pun dah nak naik sekolah dah






hari sabtu tu cik zira dengan chenta hati 1 anta dorang ke terminal larkin
bik idah, bik moi, akim, si mayam tonet, si maisarah dan encik mamat balik naik Transnasional
bukan main kesukaan lagi si kecik-kecik tuh nak balik rumah naik bas, senyum je kerjanya







atok ngan bik ani pun mesti rindukan dorang sebab walaupun nakal tersangat nakal, tapi dorang sebenarnya menghiburkan 
nak balik tuh, bik ani ngan atok peluk cium budak bertiga tu, sayang kan, mana tak sayang
cucu-cucu generasi bawah-bawah la kira, cucu lain semua dah besar-besar



ini dia encik mamat botak 
yang selalu kena gomol dengan cik zira dan chenta hati 1,, hehe




cik zira pun akui, baru 2 hari dorang balik, cik zira dah rindu jugak ni
yelah, nakal dorang pun, marah-marah cik zira kat dorang pun, cik zira kan sayang kat si mayam tonet tuh
nanti dah lama tak jumpa mesti makin rindu
takpe, si mayam tonet dah besar, walaupun dia nakal, dia pandai
sebab itulah dia jadi si mayam tonet kesayangan cik zira,, =)







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 19 disember 2010 11.55 a.m.

2 comments:

erienz said...

cuti sekolah blh jumpa lagi...jgn sedih2

hazirah abdul rahman said...

haah, boleh jumpa lagi nanti,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails