SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, December 28, 2010

kepak ayam





kepak ayam adalah salah satu antara banyak-banyak kegemaran cik zira. cik zira kan suka sangat makan makanan, dan makanan kegemaran memang banyak tak terkira. sumenye memang suka.






dan kepak ayam merupakan kegemaran sejak sekian lama. dahlah memang suka makan ayam sejak azali. dan bahagian paling suka ialah bahagian kepaknya. sebab apa tau. sebab bahagian kepak ini isi dia takdelah banyak sangat itu satu hal, keduanya plak sebab bila ratah kepak ayam sampai ke tulangnya itu memang nikmat tak terkatalah! sungguh pun! lagipun, isi kepak ayam ni dia isi licin tau, sedap sangat makan.






tak kiralah makan KFC ke, ayam dimasak kari ke, dimasak merah yang kegemaran jugak ni, dimasak lemak, atau digoreng biasa sekali pun, tetap bahagian kepak akan disambar dan dicari oleh cik zira dahulu. kalau makan ayam bahagian lain tuh macam tak cukup syarat je rasa. mesti nak bahagian kepak jugak sebab dah rasa sebati dah dengan jiwa ni. eceh!






pulak tuh macam semalam kan, bik ni ni, oleh kerana dia tahu cik zira memang suka sangat dengan kepak ayam, lalu dibelinyalah kepak ayam sekilo berharga RM 9 di pasar larkin. semalam bik ani goreng kepak ayam tuh ala-ala goreng untuk nasi ayam. peh, sedap betul diratah begitu sahaja. cik zira ratah 2 kepak ayam ni cicah dengan sos thai. licin tinggal tulang halus tu je. memang sedaplah!






kepak ayam goreng makan dengan nasi goreng. nasi goreng cina ke kan. peh, lagi-lagilah berselera.






terliur tak terliur tak?
ala, kepak ayam yang instant sekarang pun berlambak, macam-macam brand pun ada. beli, goreng je, senang sangat!






sape setuju kepak ayam bahagian ayam paling best??
sila angkat tangan. hehe







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 27 disember 2010 8.11 p.m.

3 comments:

SANDRA AZWAN: Fashion Designer said...

kepak ayam memang sedap!!

p/s: makan dengan nasik panas2! perggh

Zuliana Harun said...

grrr.. kak zira suka buat pasal makan.. terliurnyaaaaaaaaaaaaa.....

hazirah abdul rahman said...

SANDRA AZWAN ~~ haah, suka jugak ye? makan dengan nasi panas, alamak ai, memang terliurlah!!


thanx for comment oh fashion designer,, sudi jugak singgah blog ini,, terima kasih,, =)



nana ~~ hehe, kt suka makan lah nana, nak buat cane, hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails