SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, December 23, 2010

mencari stok baru




assalamualaikum dan selamat pagi buat semuanya pembaca yang disayangi sekalian,,
hari ni pagi-pagi teruja sikit sebab hari ni ... REDshop ... ada stok baru yang akan masuk
tunggu ye,,, =)






semalam dalam pukul 11 cenggitu keluar umah, nak pergi amek stok tudung baru
sampai tempat tudung, punyalah memilih lama betul, ingatkan sekejap je, upenye lama
yelah, nak pilih warna-warna yang cantik supaya dapat menambat hati si pembeli nanti,,, =)


si MERAH
 



takde tudung yang baru sangat tapi pasti puas hati sebab cik zira dah cuba dan semua cik zira suka
tudungnya semua cik zira pilih yang sopan, menutup dada, jangan risau
apa tudung yang barunya? 
nantikan ye, kejap-kejap lagi akan diupload di ... REDshop ...






balik nak dekat kul 1 sampai rumah, terus teruja nak amek gamba-gamba tudung baru
puas mengamek gamba sendiri, yelah, takde sape nak amekkan, kenalah amek gamba sendiri, dari dulu pun memang cik zira amek gamba sendiri jek, berdikarilah katakan, hehe






jadi, tunggu ye stok baru masuk nanti di ... REDShop ...
lama rasanya takde stok baru, jenguk-jenguklah ye






nak beli tudung? nak tengok jualan penghabisan stok dengan harga yang amat murah?
klik sini : ... REDshop ...







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 22 disember 2010 7.23 p.m.

2 comments:

NuR 'aQiLaH said...

wow merah membara hiks

tingin nak beli on9 tp maybank2u xde huhu

hazirah abdul rahman said...

haah, MERAH hazirah,,ngee



ala, takleh bayar online, bank in biasa pun boleh dEar,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails