SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Sunday, December 5, 2010

selamat bertunang




5 disember 2010
hari ini, ex-rumate cik zira masa di UUM selama 3 sem, adawiyah bertunang dengan kekasih hatinya yang seorang itu, faizal


cik zira yang tembam bam bam dulu-dulu dengan wiya, ex-rumate,, 
cantik kan wiya? dah tunang tau,, ;)




wiya sms jemput cik zira sebab cik zira pernah kata kat dia dulu, kalau dia bertunang ke kahwin ke, jemputlah cik zira dan dia tak lupa nak jemput
terima kasih banyak ye wiya sebab tak lupakan kita ni





tapi sayang, cik zira tak dapat nak datang tengok wiya bertunang
maaf sangat-sangat ye wiya
insya Allah, kalau masa wiya kahwin nanti, cik zira datang kalau tiada apa aral
kahwin lagi penting kan, tapi tunang pun teringin sangat nak pergi tapi itulah, masa tak mengizinkan
sory ye wiya






buat wiya, selamat bertunang
semoga wiya dan faizal kekal bahagia sampai ke jinjang pelamin nanti dan sampai ke akhirnya
AMIN







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman sabtu 4 disember 2010 10.17 p.m.

2 comments:

Sharinginfoz said...

selamat bertunang to ur friend

hazirah abdul rahman said...

haah, selamat2,,
tunggu dia kawen plak,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails