SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, December 8, 2010

si mayam tonet makan ais krim coklat





ini masa birthday aiman jugak
si hantu-hantu ais krim sume sukalah sebab ada peti ais krim yang penuh dengan ais krim coklat
dan salah seorang hantu ais krim itu ialah kesayangan cik zira ni, si mayam tonet








suka sangat dapat makan ais krim
kedekut, nak sikit pun tak bagi






tapi kan, masa birthday aiman tuh, bukan jek budak-budak yang serbu peti ais krim tuh, mak bapak budak pun sama, nak makan ais krim coklat jugak bila tengok anak-anak duk makan macam sedap
memang sedap pun
cik zira tak amek ais krim, pau chenta hati 1 punya sket sebab mangkuk ais krim tuh besar jugak, takut tak habis sebab nak makan benda lain






ais krim-ais krim, kenapalah budak-budak semua suka makan ais krim ye
ais krim memang sedap, cik zira pun suka, nak buat macam mana kan,, ngee








~sekian~




 k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 5 disember 2010 9.17 p.m.

2 comments:

aqish basir said...

haiyo..dapt sekrim mlm2 bute ni best jugak an

hazirah abdul rahman said...

besh-besh,,
malam2 makan eskim,, felamak,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails