SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, December 27, 2010

Tips : membuatkan anda nampak ramping




hai hai hai semuanya






malam ini cik zira ada tips mudah sahaja. sangat-sangat mudah. memang mudah
cukuplah tu cik zira. tahulah mudah, tunjukkan sahaja.






okeh-okeh.
cuba tengok gamba pertama ini.


bagus betul, mula-mula tali pinggan sangkut je kat leher




blouse itu dipakai begitu sahaja, nampak kembang semacam je kan??






okeh, sekarang lihat gamba kedua pulak.






tadaa~~
tadaa daa daaa ~~






selepas dipakai tali pinggang
nampak ramping bukan?






tipsnya ialah : jika memakai blouse besar mahupun kemeja longgar, padankan dengan tali pinggang supaya anda kelihatan lebih lebih lebih ramping.






sekian sahaja tips mudah untuk kali ini. mudah bukan? sila mencuba.






terima kasih.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 26 disember 2010 12.28 p.m.

4 comments:

Cik Puan Bunga said...

Ngelatttt! sebab zira memang rampingggggg sedunia! (T__T)

dd.hasnidar said...

haihh.mcm dah nampak gambar ni dlm paper pancaindera bebaru ni.hehe.

ceguzeha said...

kak ziraaaa!
org nampak akk puye testimonial kt paper semalam..
hihi ^^ patutla macam kenal jep

hazirah abdul rahman said...

cik puan bunga ~~ alahai kak, tak payah ngelat2, akak tuh dah ada adam, kt takde anak, kalau ada anak, mahunya nak ramping cenggini lagi,,ngee


dd.hasnidar ~~ yup yup, itulah gambanya,, dah keluar paper banyak kali testimonial itu,, hehe



ziha ~~ iyelah tu ziha, gamba kitalah tuh,, hehehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails