SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, January 5, 2011

Laksa Johor.





jangan main-main tau, nama laksa johor tapi guna spageti, macam mana tu? sapelah agaknya yang cipta laksa johor ni kan? maksudnya masa laksa johor ni direkacipta, zaman tuh mesti dah ada spageti. 
isyh, apelah cik zira duk melalut ni, tapi betul lah, cik zira memang selalu terfikir akan hal ini,, huhu






kenapa cik zira cerita pasal Laksa Johor plak ni ye? sebabnya semalam cik zira berbuka puasa dan bersahur sebelum tidur makan laksa johor yang maha sedap bik ani masakkan. memang banyak lah cik zira makan. bertambah-tambah. dahla puasa plak tu kan.






Laksa Johor ni, mee nya guna spageti. kuahnya adalah rempah, bahan-bahan kisar dan isi ikan. macam buat kuah laksa yang lain-lainlah. tapi tak sama. hehe
lepas tuh, rencah nak makan tu banyak. timun, tauge, bunga kantan, daun kesum, sambal belacan, limau. letak semua sekali. baru best.






nak makan dengan sedapnya, kena gaul semua sekali bagi sebati. jadi macam spageti mat salleh tuh kan, tapi ini versi Laksa Johor. dah gaul sebati tuh, baru makan.  
MEMANG SYIOK wo!!






bilalah agaknya cik zira nak belajar buat Laksa Johor ni?







berfikir.......







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 5 januari 2011 12.17 a.m.

2 comments:

ShA-RiFa said...

credit to cik zira!

http://owhhsnap.blogspot.com/2011/01/sausage-roll.html

:)

hazirah abdul rahman said...

orite SHA,


thanx,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails