SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Thursday, March 10, 2011

rasa macam ayam spicy McD lagi sedap dari KFC lah.




entah kenapa, dulu cik zira memang rasa takde ayam goreng yang boleh lawan KFC. KFC lah yang terbaik. tapi sejak-sejak ni kan, sejak makan ayam goreng spicy McD tu, cik zira rasa dah macam boleh lawan KFC dah. dahlah ayam dia lagi besar. lepas tuh pedas dia lagi kaw-kaw lah!


ayam goreng McD


ayam goreng KFC




sebab tuh lepas makan masa 3 Mac, birthday bik ani hari tu, sampai sekarang duk ngidam makan ayam spicy McD pulak. aduhai,, teringin sangat sejak beberapa hari ni. tapi, tunggu dulu. beli nanti nak makan 2 ketul besar-besar tu.






dahlah kaki makan, dahlah kaki ayam, dahlah kaki ayam goreng. memanglah suka makan ayam pulak tu ayam goreng McD spicy. fuh, sedap dan lazat!!






list terbaru ni, mengidam ayam goreng spicy McD. akan dapatkan jugak dalam minggu ni. Insya Allah.





p/s pictures credit to google







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman rabu 9 mac 2011 10.04 p.m.

2 comments:

JAY said...

mestilah notygurl.. ayam mcd pedas.. nyum2~

hazirah abdul rahman said...

haah, pedas tu yang sedap,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails