SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, March 11, 2011

semalam, khamis 10 Mac 2011





oh la la, semalam cik zira yang teramatlah sibuk!






pagi semalam sambung tanda kertas periksa sebab malamnya tuh dah ngantuk sangat, kena tido dulu. siapkan tanda kertas lepas tu buat kerja lain. pergi hantar kereta bik moi servis. pergi kg melayu photostat, pergi pasar belikan bik ani punya barang.






rasa macam pagi semalam agak kelam kabut lah. tapi alhamdulillah dapat diselesaikan.






pagi makan nasi goreng pada pukul 8 lebih macam tu. makan yang kedua ialah pada 5 lebih petang. bayangkan berapa lama pertu bertahan. tu pun sempat makan dadih 1. cik zira kan mulai semalam kena bawa budak pergi olahraga dekat SMK Kota Puteri 2. dengan 8 orang cikgu lain. gerak lepas zohor daripada sekolah. punyalah ramai budak-budak. peringkat zon pasir gudang tak silap. 


makan bekal ni kul 5 lebih tu dalam kereta,, lapa sangat tau!




duduk je tak buat apa sangat. nak sorak pun baru peringkat saringan,, hehe, tapi yang seronoknya bila tanya budak-budak dapat nombor berapa, asek nombor 1, nombor 2. rupanya cikgu-cikgu lelaki cakap, sekolah kitorang budak-budak memang kuat sukannya. kira antara yang hebat-hebat. patutlah. tak sangka pulak sebab kalau bab belajar tak berapa sangat kalau kelas hujung-hujung tu,, takpelah, masing-masing ada kelebihan tersendiri kan.






nak dekat 6.30 minta izin nak balik sebab kalau balik lambat nanti sampai umah lambat. balik dulu dengan jalan jam. dahlah ujan turun tak berhenti sejak pukul 1 tengah hari tu. budak-budak bersukan basah habis semua. kesian dorang.






sampai rumah semalam pun lewat. kul 7.35 macam tu. sampai makan untuk kali ketiga. makan nasi jugak. 3 kali makan nasi semalam. balik bau sedap, kari daging, tu yang terus makan tuh, dahlah memang tengah lapar,, hehe






hari ini pukul 7 pagi dah kena ada kat sekolah. sampailah petang nanti. malam baru nampak muka kat rumah. nanti seminggu lepas cuti pun kena bawa budak olahraga jugak. kerja makin bertambah, harap-harap dapatlah siapkan pelan-pelan. AMIN.






hari ni cik zira bawakan roti jala dengan kari daging untuk cikgu-cikgu makan. tempah kat bik ani tolong buatkan. boleh makan masa dekat padang tu nanti.






penatlah. nak dekat cuti tapi rasa macam tak cuti pun. dahlah esok, sabtu pun kena bertugas untuk kem motivasi tu,, huhu






bila nak berehat ni agak-agaknya ye? tunggu ye cik zira.








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman khamis 10 mac 2011 9.16 p.m.

2 comments:

atty's said...

busynya zira..sampai tak sempat makan..

tgk lauk ikan tu .ya allah sedapnya .

hazirah abdul rahman said...

haah kak, takde masa jaga budak sukan ni. sampai makan pun lewat,, huhu,,



haah, ikan tu memang sedap,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails