SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, March 15, 2011

tahniah dan semoga bahagia selamanya






plan asal memang akan menghadiri majlis perkahwinan intan 12 Mac dan ruhaila pada 13 Mac. tetapi, hasrat terpaksa dibatalkan disebabkan kena bertugas di sekolah.






dah sms intan dengan ruhaila bagi tahu tak jadi datang.






oleh itu, di kesempatan ini, cik zira mahu mengucapkan TAHNIAH kepada sahabat cohort iaitu Intan Noor Hanis dengan pasangannya Amirul di Selama, perak dan juga Siti Ruhaila dan suaminya Adlan di kelantan kerana telah mendirikan rumah tangga. semoga berbahagia selamanya.



dua di belakang dari kiri : INTAN dan Safiyah
di depan dari kiri : nik liyana, RUHAILA, cik zira, siti & amalina


gambar kenangan masa Intan bertunang tahun lepas





TAHNIAH buat keduanya.






menyusul pada 19 Mac ini, Munir dan Husna pula bakal disatukan, itu pun tak tahu lagi cik zira dapat pergi ke tidak. ingatkan dapat pergi tiga-tiga member kahwin, tapi tak kesampaian,, huhu






kiranya, berapa orang dah ea member cohort kahwin?


  1. Siti Aima
  2. Atirah
  3. Norismahmin
  4. Zaheeda
  5. Zakir
  6. Intan
  7. Ruhaila





rasanya baru yang ini je. semua sekali ada 76 orang, kak wani dah kahwin dapat anak sorang. Atirah dan Norish baru dapat baby. kiranya masih ramai lagi ni..






cuti bulan 3 lepas 3 orang, mungkin cuti bulan 5 dan bulan 6 nanti tu ada lagi yang bakal melangsungkan perkahwinan.






apapun, tahniah cik zira ucapkan kepada kawan-kawan yang baru berkahwin dan bakal berkahwin. dah berada di fasa baru dalam hidup dorang. TAHNIAH!!






~sekian~






k,adios!!!,,, by : ierarahman ahad 13 mac 2011 11.40 a.m.

3 comments:

mEiZ SHA said...

ramainyer kawan da kawen..:)

mEiZ SHA said...

ramainyer kawan da kawen..:)

hazirah abdul rahman said...

haah, ramai jugak. ni member2 satu belajar dulu,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails