SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Wednesday, April 6, 2011

bakso yang sedap!





sejak-sejak ni cik zira memang suka makan bakso. sekarang rasa bakso lagi sedap dari bihun sup. mungkin sebab bakso ada daging bakso yang sedap tu.






tapi, bihun sup terbaik memanglah belah-belah utara punya. memang tiada tandingan. dekat UUM dulu, memang sedap. dekat changlun bawah jejantas tu, pelamak, teringatlah plak,, huhu





takpe, kalau teringat, kena LUPAKAN!






okeh, cik zira nak bagi tahu lah bakso yang cik zira rasa sedap ni. kalau sape rajin pergi pasar larkin macam cik zira ni yang selalu bawa bik ani, silalah beli bakso ini. maklumlah pasar larkin tu macam rumah kedua bik ani dah,, ehe






okeh, bakso ini dijual di gerai RABU tak silap nama gerainya, nanti cik zira check balik ye. alah, daripada parking tuh, dekat tempat bayar tiket parking tu, gerai tuh memang manjang jek ada orang makan. macam-macam ada, kuih muih, nasi lemak, beraneka mee berkuah termasuklah bakso yang sedap itu.


maaf ye, gambar tidak memuaskan, tapi gerenti bakso itu memang sedap!





kat JB ni, susah betul nak cari bakso sedap. tapi yang larkin ni punya memang boleh tahan. cukup segala rasa. daging bakso dia pun sedap. puas hati makan!






harga RM 4 dan memang berbaloi.






jadi, kalau korang lalu gerai depan tuh yang ramai orang tu bila pergi pasar larkin, ramaikanlah lagi gerai tuh cuba baksonya. sedap tau! cuba dulu k.







~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman selasa 5 april 2011 9.17 p.m.

2 comments:

Attoae said...

Bakso jawa best.. selalu beli kt sekysen 1 pasar malam bbb..

mee ayam pom sodap.. ;pp

hazirah abdul rahman said...

wah, mee ayam tak pernah rasalah..



teringin lah plak kamo dah sebut,, huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails