SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Monday, April 25, 2011

belum dapat yang itu, dah keluar pulak yang ini.





aduhai, sedih betul lah!






belum dapat minum krusher KFC tu, dah keluar pulak chicken chop KFC. walaupun chicken chop tu setiap kali keluar memang akan makan, dan kali ni pasti akan dapatkannya jugak.


credit to polydetect.com


credit to Eyriqazz.com




masalahnya sekarang, bila nak dapatkan ITU dan INI?







tengok jelah, bila kan,, =(








~sekian~





 k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 25 april 2011 9.06 a.m.

3 comments:

Farrah Hasna said...

hai..salam kenal..

Farrah Hasna said...

zira cikgu ker..sayepun cikgu..suke bace blog awak

hazirah abdul rahman said...

salam farrah,




haah farrah, cikgu sekolah rendah,,

thanx lah sangat sudi baca blog kt ye farrah,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails