SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Tuesday, April 26, 2011

semalam, 25 April 2011





Assalamualaikum dan salam sayang semuanya,





semalam kan kan, gaji dah keluar, setelkan semua perkara tinggal berapa je dalam bank. aduhai, boleh tak ea makan sedap-sedap? huhu


 muka orang kesukaan nak amek gaji,, =)




semalam jugak terlewat sikit pergi sekolah tapi tetap sampai sebelum kul 12 sebab uruskan hal kewangan sampai rumah pun lambat


muka tetap senyum walaupun duit dalam bank tinggal sikit,, ;)




makan nuget ayam tempura je alas perut nak gi sekolah lepas tuh tapau sekali nuget tu makan dalam kereta dalam perjalanan sebab lapa sangat tak makan apa dari pagi






semalam mengajar macam biasa. semuanya baik-baik sahaja dan siap dapat bunga dari ketua kelas 2F dan dapat beg kenduri kawen tuh budak 2E bagi. dalam tuh ada air mineral, bahulu dengan kek. ingatkan birthday dia, yang orang kawen punya pun dia boleh bagi teacher hazirah dia ni,, hehe






semalam tak dapat makan dadih, tapi dapat makan jambu, kerepek, nasi goreng sedap kak ida masak, dan makan bekal pukul 5 lebih baru dapat makan nasi. semalam bawa bekal nasi + ikan goreng 2 ketul + sayur kacang panjang dengan tauhu goreng sambal + kuah asam. makan sampai habis,, =)






malam semalam buat kerja sekolah. kerja orang dewasa untuk kanak-kanak. kerja apa tu ye? nanti entry petang cik zira ceritakan lah k. dan pagi tadi lepas subuh wat lesson plan siapkan,,






ok semua. mari meneruskan minggu terakhir April ini dengan bahagianya dan penuh senyuman ye,, =)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman isnin 25 april 2011 10.08 p.m.

2 comments:

Farrah Hasna said...

saye suke sgt tgk org pakai tudung syria..mane zira beli eh? zira beli kt ner? sypun slalu gak jln kL ni..hehe

hazirah abdul rahman said...

banyak je jual kat mana2 farrah, kt pun ada jual gak, masih ada stok sikit2, tengklah REDshop ye,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails