SILA KLIK

Hazirah & Khalis

Daisypath Anniversary tickers

KAMU-KAMU YG KUHARGAI

Friday, April 15, 2011

semalam, 14 april 2011




assalamualaikum dan salam sayang buat semuanya,


semalam, 14.04.2011




semalam kan, sampai sekolah je cik zira terus ke perpustakaan lepas letak barang dekat meja, terus buat automasi untuk 7 peket buku lagi. sampai sekolah dalam pukul 11.30, buat proses buku tu sampai nak dekat pukul 1 baru siap semua 7 peket. maknanya cik zira dah siapkan 11 peket buku kesemuanya,, yay! 






dah selesai satu kerja yang berat itu. sungguh gembira ria,, ^___*






semalam mengajar terus-terusan dari pukul 1 hingga 4.30, penat memang penat tapi dapat rehat sikit-sikit sebab bagi kerja kat budak, cik zira boleh duduk rehat sikit, lepas tuh berjalan balik tengok dorang wat keje betul ke tidak. semalam dekat tahun 2 lah marah-marah sebab mengajar cerita semalam tajuk Rose Red, suruh berlakon, tapi kaku,, aduhai, mungkin tak faham, tapi bila kena marah, tahu plak buat. budak-budak ni memang makan dek marah kot,, huhu






dapat makan nasi pukul 4 lebih tuh, dah lapar sangat dah, pukul 1 sebelum masuk kelas, lepas amek kedatangan kelas 2F, curi makan sekejap makan dadih sebab dah bape hari tak makan dadih kak mar, semalam dapat makan perisa jagung. bagi ada tenaga nak mengajar kelas 3 jam setengah.






semalam bawa bekal jemput-jemput dengan sos, nasi + sayur kangkung + sotong masak kuning. makan sampai habis seperti biasa.


nasinya tertimbus dalam lauk,, hehe




balik semalam pun jalan tak jam, awal jugak sampai rumah. balik rehat jap baca suratkhabar, lepas tuh makan lagi bihun tomyam. malam lapar lagi makan roti gandum 2 keping dengan jam mentega kacang,, ;)






itu je kisah semalam. yang bestnya sebab dapat siapkan buku-buku library tu. dah siap boleh buat kerja lain pulak. hari ni jumaat pergi sekolah pukul 1, lambat sikit.






ok semua, jaga diri elok-elok tau,, =)








~sekian~








k,adios!!!,,, by : ierarahman jumaat 15 april 2011 8.42 a.m.

2 comments:

ynadona said...

cik zira rajin...!

hazirah abdul rahman said...

hehe,, tanggungjawab lah mak andam vogue,, =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails